Inman Aligner

Şimdiye kadar çapraşık, düzgün bir şekilde sıralanmamış ön dişleri düzeltmek için uzun ve pahalı ortodontik tedaviler veya kaplama ve kuron gibi tahrip edici ve pahalı restoratif tedaviler uygulanıyordu.

Son derece ince hazırlanan lamina restorasyonları bile çapraşık veya öne itimli dişleri aynı seviyeye getirmek için kullanıldığında sağlıklı dişlerden ciddi madde kayıplarına sebep olup dişlere zarar vermektedir.

Inman Aligner'ın kullanılmaya başlanması ile ön dişlerin estetik tedavisinde dişlerden madde kaybına sebep olan tüm tedaviler artık geçmişte kalıyor! Inman Aligner ile yapılan tedavi bilinen diş hekimliğinin çehresini değiştiriyor;

Inman Aligner diğer tedavilere göre nispeten düşük maliyetli, takıp-çıkarılabilir bir aparey olup çapraşık veya öne itimli ön dişleri aligner barlarına tutunmuş karşı kuvvet veren zemberekler ile düzeltir.

Bu aparey dizaynı, farklı diş hareketleri üzerinde hafif ama sürekli baskı sağlar. Bu hafif baskı dişlerin hareket etmesi için en hızlı yol olmasına rağmen aynı zamanda da tedavi çok güvenli ve dişler için oldukça zararsızdır.

Inman Aligner

Apareyi kullanan hastalarımız tedavinin hızlı bir şekilde bitmesi karşısında çok memnunlar. Ortalama tedavi süresi sadece 4-16 haftalık bir süreyi kapsıyor.

Inman Aligner ile yapılan tedavi sadece Inman Aligner Sertifikasına sahip diş hekimlerinin uygulayacağı bir tedavidir ve Dr. Nalbantoğlu Türkiye'de tek Inman Aligner sertifikasına sahip doktor olup, Inman Aligner tedavisini hastalarına uygulamaktadır.

Dr. Nalbantoğlu; "Inman Aligner diş hekimliğinin son yıllardaki en önemli yeniliğinden biri. Dişlere zarar vermez, hızlı ve uygun maliyetlidir. Bu tedavi şekli, çapraşık ön dişleri düzeltmek için uygulanan en iyi tedavi yöntemlerinden biridir."